Pagina's

maandag 7 januari 2013

Stash #1 - Mijn budget merken

Natuurlijk is het fijn om make-up van goede kwaliteit te hebben, maar daarvoor hoeft het nog niet duur te zijn! We kennen allemaal de Action, natuurlijk heb ik daar wat make-up van. En de meerderheid bevalt me goed!
Even alles op een rijtje...






Action - Max make-up

- mascara - Long lasting
Deze bevalt me goed! Ik draag hem elke dag als basis mascara. Hij laat zeker geen klontjes achter en het kwastje werkt gewoon super.





- blush - 032 Rosewood
Ik gebruik zoiezo niet vaak blush, alleen op feestjes. Ik heb hem natuurlijk wel ooit uitgeprobeerd. De kleuren zijn mooi, hij dekt wel wat minder en dat vind ik een minpunt. Je moet 3/4 keer over je gezicht, en dan pas komt hij tevoorschijn.




- lipstick - 016 Poppy peach
- lipstick - 015 Pink blush
Deze lipsticks werken prima, dekt redelijk snel. Ik vind de roze het mooist, de rode is ook leuk maar niet geschikt voor school.





- lipgloss - Paris Pink
Deze lipgloss bevalt me totaal niet, ik draag hem bijna nooit meer. Bij plakt veel te veel en je voelt de glitters te veel! Hij smaakt (ruikt) ook niet bepaald fris. Het lampje en het spiegeltje is is natuurlijk wel tof! Deze raad ik niet aan.




- oogpotlood - 01 black
- oogpotlood - 049 brown
- oogpotlood - 029 brown (donker)
Deze oogpotloden vind ik super fijn. Ze hebben veel pigment. Vooral de zwarte gebruik ik vaak, maar de bruine tinten staan ook mooi!



- gel eyeliner - pure black (met kwastje)
Dit is ook echt een aanrader! De kleur is super mooi, hij dekt goed en is super fijn aan te brengen met het bijgeleverde eyelinerkwastje.



- baked eyeschadow - 425 pink & beage
Deze draag ik bijna nooit. De kleuren zien er mooi uit maar dekken helemaal niet! Er zitten redelijk veel glitters in, dat geeft wel een mooi effect.



Ik heb natuurlijk ook nog een kwasten set van de Action, maar daar gebruik ik de helft al niet meer van dus daar komt geen review over! (trouwens ook nog een powder, maar die vind ik niet bepaalt fijn, ik denk dat jullie hem wel kennen, zijn even geen foto's van gemaakt helemaal vergenten, sorry!)

Dit zijn alle make-up producten (geen nagellak) van de Action (Max).




Dan hebben we nog het merk Essence, is bij jullie denk ik ook wel bekend!
Weer alles wat ik van Essence heb op een rijtje

- mascara - no limits 01 black
Deze mascara werkt prima. Het borsteltje is fijn, de mascara zelf is wel redelijk dik, daar moet je van houden.




- mascara - all eyes on me 03 deep purple
Deze mascara is minder, het borsteltje is voor mijn gevoel te recht. De kleur is natuurlijk wel leuk, paars. Ik heb hem niet vaak gebruikt maar toch is hij al bijna op?!



- eyeliner pen
Dit is echt een super fijn ding! Er zit een best wel lang stiftje aan waarmee je echt hele mooie lijnen mee kunt trekken. Hij blijft gedurende de dag goed zitten en is makkelijk mee te nemen.





- oogschaduw pallet - sun club 01 South beach
Dit is echt een fijn palletje. Er zitten 8 mooie kleuren in. Ze blijven goed zitten, dekken goed en zijn makkelijk aan te brengen, oftewel ze kruimelen niet zoveel. Echt een aanrader!





- eyeshadow base - I love stage
Deze oogschaduw basis gebruik ik elke dag. Hij is super fijn! Je oogschaduw/eyeliner blijft echt bijna een hele dag zitten. Hij is niet te plakkerig en heeft een mooie lichte kleur.




- cream eyeshadow - stay all day 01 COPPY RIGHT
Deze oogschaduw is echt creamy! Hij zit er  mooi uit en dekt goed, maar ik vind creamy oogschaduw altijd lastig aan te brengen. Maar toch, hij werkt prima!



- lipstick - All about cupcake
Deze lipstick is super fijn! Hij dekt goed, heeft een klein smaakje van aardbei. Hij plakt niet te veel maar is wel goed smeerbaar. Ik heb voor een licht roze kleur gekozen, kan ook naar school.



powder/blush brush 
Dan heb ik nog een kwast van Essence. Je kunt hem makkelijk gebruiken voor je poeder, voor je blush werkt hij ook prima. Hij is zacht en er vallen geen haartjes uit. Ik geloof dat deze op dit moment niet meer zo te koop zijn :'S



Dan kennen jullie natuurlijk ook nog wel Catrice

Smokey eyes set - Paars tinten
Dit is een super leuk setje met 4 dingen, aller eerst een hele lichte basis kleur dan heb je een echte gekleurde roze met glitter, dan heb je een gel eyeliner (die valt een beetje tegen), en dan heb je nog zwarte oogschaduw. De eyeliner vind ik zelf niet zo mooi, hij is namelijk meer grijs dan zwart. Naast de eyeliner is dit een prima set!



Lipgloss - Lip appeal - 040 Hello darling!
Deze lipgloss niets op aan te merken, hij is goed gekleurd, mooie kleuren ook. Hij voelt niet te plakkerig en ruikt lekker naar vanille.



Dit zijn de echte budget merken die ik heb!
Je ziet dat de meerderheid gewoon fijn werkt, merken hoeven dus niet duur te zijn om toch kwaliteit te hebben!

xMieskuh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten