Pagina's

dinsdag 1 januari 2013

Review - Manicure set Action

Hai,

Ik heb zojuist een manicure set van de Action gekregen.
In het setje bevinden zich onder andere: een vijl, een nagelriem tool, twee paar nagel knippers, een pincet en een klein schaartje. Lees meer voor de review en bekijk de foto's!





  






Ik begin bij de vijl, het is een klein vijltje van roestvrij staal (dit zijn alle tools). Alle tools hebben een printje zoals je ziet. Het vijltje is helaas niet heel erg grof maar voor kleine velletjes werkt hij prima. En vijlen is altijd beter dan knippen!


Met de nagelriem tool kun je (zoals de naam al zegt) je nagelriem naar achter duwen, dit ziet er netter uit. Er zit een groot labeltje aan en een iets kleinere. De grotere is vierkant de kleine is spitser, voor in de hoekjes. Ik vind het een geslaagde tool!


Dan hebben we het pincetje, het is een klein pincetje met aan één kant een spits puntje. Hij werkt prima om velletjes of haakjes mee weg te trekken. Maar natuurlijk is hij ook handig om je wenkbrauwen mee te epileren, zelf doe ik dit niet. Ik heb het dit dus nog niet uitgeprobeerd, maar van andere heb ik gehoord dat hij daarvoor prima werkt!


De grote nagel knipper werkt prima om je nagel in één keer af te knippen. Ik vind hem super fijn!



Dan hebben we nog de kleine nagel knipper, deze is meer bedoelt voor de hoekjes van je nagel, werkt ook prima!


En als laatste zit er een klein schaartje in, ik zelf gebruik zoiets niet vaak. Je kunt hier mee velletjes en haakjes weg knippen, maar ook gewoon je nagel afknippen. Het voorste stukje staat een beetje omhoog gebogen, super handig!



Hier nog wat foto's van het soort kistje waar dit allemaal in zit!





Ik ben zeer tevreden met deze manicure set! Alle tools werken prima en zien er natuurlijk ook super leuk uit!
Het is setje is dus te koop bij de Action voor € 1, 89.
Je hebt ook nog een bruine en goud/zilveren variant.

xMieskuh







Geen opmerkingen:

Een reactie posten