Pagina's

dinsdag 15 januari 2013

Shoplog #make-up - Action & Kruidvat

Ik heb een shoploag voor jullie.
Ik ben pas bij de Action en de Kruidvat geweest.

We beginnen met de Action.
















BB cream
Hier kocht ik deze BB cream, ik had hem een tijdje geleden al zien staan. Hij koste 1,50. Ik heb hem meegenomen om te testen. Ik heb hem al een keer gebruikt, tot nu toe vind ik hem niet super speciaal, maar ik moet zeggen dat hij niet veel effect geeft.
Hier komt nog een review over!

1,50



Eyeliner pen
Ik had op internet gezien dat er nieuwe eyeliner pennen waren, ik heb een meegenomen want mijn liquid eyeliner is bijna op. Toen ik hem thuis open maakte kwam ik er dus achter dat het gewoon een cream potlood is, jammer! Ik had meer een liquid eyeliner verwacht. Hij werkt trouwens wel super voor 0,59 cent!

0,59






lips & eyes pencil
Dit is eingelijk een dun lipstickje die ook op je ogen gebruikt kan worden, toch vind ik hem voor m'n ogen niet zo fijn. Hij plakt net zo erg als een gewone lipstick, de kleur is wel mooi!

0,75



Creamy duo eyepencil
Dit is een creamy oogpotlood dat gebruikt kan worden als potlood voor onder je ogen, maar ook gewoon als oogschaduw. Ik heb gekozen voor de kleuren grijs & wit. Aan de punten zit een dop en een puntenslijper, super handig! 

0,75 




Lipbalsems
Met dit koude weer kan je wel een lipbalm gebruiken dus kocht ik een setje met 2 sticks voor 80 cent, wow!
Van de ene ga ik een eigen lipstick maken met kleur, daar komt waarschijnlijk nog een video tutorial van.

0,80


Bij de kruidvat heb ik nog wat spulletjes van Essence gehaald.



I ♥ stage - oogschaduwbasis
Ik kam vooral voor deze oogschaduwbasis van: I love stage. Mijn vorige is namelijk op, en ik vind dit echt een fijne oogschaduwbasis!

1,89




Get big lashes mascara
Ik wilde al heel lang deze mascara, nu heb ik hem eindelijk gekocht! Ik vind hem super fijn, hij heeft een mooi groot borsteltje!

2,50





 Mono oogschaduw - colour & shine - 07 blue moon
Deze mono oogschaduw lag in de uitverkoop bak, ik vond de kleur heel mooi dus heb ik hem gekocht, ook omdat ik nog niet veel mono's heb. Hij is goed gepigmenteerd en heeft een speciale print!

0,80 (uitverkoop!)






Oogschaduw - 54 yes eye can!
Deze lag ook in de uitverkoop bak. Het is een zilver/blauwe kleur die ik super leuk vind! Hij heeft heel veel pigment, zoals je ziet op de foto!
Ik ben er super blij mee.

1, 00 (uitverkoop!)


Fantasia - nail polish
Ook deze lak lag in de uitverkoop bak omdat hij van de vorige LE is.
In de kleur zit een super mooie parelmoer glans. Na 2 keer lakken zit hij perfect.

1,00 (uitverkoop!)


Dit was mijn gehele shoplog!
Ik heb voor het eerst mijn plaatjes een beetje bewerkt met kleurtjes en filters, leuk?! 

xMieskuh









2 opmerkingen:

  1. Leuke blog heb je, ik heb je gevolgd! Wil je ook eens op de mijne kijken?

    X www.mycuriouslittlemind.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Ik ga nu meteen een kijkje op je blog nemen.
      Leuk dat je me volgt.

      x Mieskuh

      Verwijderen