Pagina's

dinsdag 1 januari 2013

DIY #1: Crayon art

Hi!

Een paar weken geleden zag ik op internet een leuke DIY, crayon art. Ik ben het meteen gaan maken. Crayon art is een schilderij, gemaakt van waskrijt. Zie hieronder de tutorial om deze DIY te maken!




 






Nodig:

- Schilderij (meestal van doek)
- Waskrijtjes (gewoon goedkope van de Action bv.)
- Föhn
- Sterke lijm (lijm pistool)

1. Lijm met stevige lijm alle krijtjes op het schilderij
2. Neem je föhn
3. Föhn over alle krijtjes heen, met een afstand van ongeveer 30 centimeter
4. Je ziet nu dat de krijtjes smelten en naar beneden druppen, je kunt nu zelf bepalen hoe lang je het wilt laten              druppen



Ik zelf heb redelijk lang geföhnd omdat ik het mooi vind om het hele schilderijtje te dekken.

Het is super leuk om te maken, en ook mooi om ergens neer te hangen!
Als je nog een vraag hebt over deze DIY laat even een reactie achter.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben?!

xMieskuh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten