Pagina's

zaterdag 31 augustus 2013

Review - Essence lipstick


Zoals jullie misschien al weten heeft Essence een aantal nieuwe producten, waaronder deze super leuke lipstick (en nog veel meer kleuren). Ik kocht deze lipstick in de kleur 07 - Naturel beauty.
Prijs:
€ 2,39



Ten eerste vind ik de ' verpakking ' heel chique! Echt mooi gedaan.
Ik ging voor een beetje voor een nude kleur, maar toch niet te bruin. Hieronder zie je de swatch van 07 - Naturel beauty


De lipstick brengt ontzettend fijn aan! Hij is helemaal niet stroef en zit fijn op je lippen, de geur vind ik wat minder, hij heeft een beetje een chemisch geurtje/smaakje. 


Verder hebben ze ook deze kleuren:
(plaatje internet)


Ik ben heel blij met m'n aankoop en ga binnenkort zeker meer kleurtjes kopen! Dit is echt een goede verbetering, ik weet niet of deze lipsticks er bij elk filiaal al is. Bij mijn filiaal kun je de oude kleurtjes ook nog kopen.


Hier zie je de super mooie verpakking, met bovenop het Essence logo, dat trouwens ook op de stick zelf staat, heel chique!


De kleur komt niet helemaal perfect over op de foto, maar dit is het resultaat op mijn lippen.


Ik raad deze lipstick zeker aan, omdat hij prima werkt en ook nog eens redelijk budget is!

xMieskuh


Geen opmerkingen:

Een reactie posten