Pagina's

zaterdag 31 augustus 2013

Review - Essence Kabuki brush


Misschien hebben een aantal van jullie het al gemerkt, Essence heeft een aantal nieuwe spulletjes. Ik ben al een hele tijd op zoek naar een goede kabuki kwast, eindelijk heeft Essence die nu ook, en voor een mooi prijsje:  
€ 4,00

 

Hij is redelijk klein, makkelijk om mee te nemen dus! De kleur  van de haren vind ik mooi, pluspunt Essence!


 De haartjes zijn echt mega zacht! En staan lekker dicht op elkaar, hij zorgt ervoor dat je de poeder niet helemaal kapot steekt (zoals mijn andere poederkwasten) ook vind ik hem heel fijn om mijn foundation mee uit te blenden.


 Ik ben heel tevreden over dit nieuwe product van Essence.
De kwast is alleen verkrijgbaar in filialen met een tweede schap!



Ik heb verder geen andere kabuki kwasten dus kan ik hem niet vergelijken, maar voor de prijs vind ik deze in ieder geval super! Echt een aanrader.
4,- Essence - Kruidvat

xMieskuh

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten