Pagina's

zaterdag 23 maart 2013

Shorts shorts en nog eens shorts!!!


Shorts shorts en nog eens shorts!!!

Vinden jullie ze ook zo leuk?! Ik in ieder geval wel.
Laatst heb ik een artikel geplaatst over hoe je zelf een short maakt, nu even wat inspiratie plaatjes om je short te pimpen bijvoorbeeld.



Dit soort rafels vind ik wel heel stoer! Sommige zijn misschien een beetje ordinair, maar het geeft natuurlijk wel een mooi effect.


Hier moet je maar van houden! Ik vind dit een super leuk broekje, ik zou het niet zo snel dragen.


Waar ik wel echt heel erg van hou, en ook echt zou dragen is zoiets. Het heeft zo'n mooi ombre effect, i love it♥


Dit is denk ik wel m'n favoriet :) Ik ben de laatste tijd gek op studs, ik wil de studs op het plaatje heel graag kopen binnenkort, om dit zelf te gaan maken.


Dit is gewoon een basic short, maar wel héél mooi!!


Weer eens iets ander, een short met bloemen! Ook leuk :)


En dan, de laatste. Misschien ook wel een van mijn favorieten. Weer een mooie high short met studs!!

Ik hoop dat jullie iets aan deze plaatjes hebben misschien?

Bron: weheartit.com 


xMieskuh

2 opmerkingen:

  1. Ik vind die aardbei/meloen short echt geweldig! weet je misschien waar ik die zou kunnen krijgen? X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net even gezocht, nee ik kan zo gauw ook geen site/winkel vinden. Dit lijkt me echt een broekje om zelf met verf te maken!
      Toch bedankt voor je comment!

      xMieskuh

      Verwijderen