Pagina's

vrijdag 26 april 2013

Review - Catrice lip appeal






Omdat het wat 'warmer' wordt.. oftewel de lente kleurtjes zijn er weer, leek het me leuk om deze keer 2 Catrice lip producten te reviewen!
Deze zijn niet nieuw, Catrice heeft deze al langer in het assortiment.


                                 

De mooiste van de 2 vind ik deze: 050 Naturally Pink.
Het is een hele mooie zachte licht roze kleur, hij bevat aardig veel pigment. Hieronder op de swatches zie je hem links! De lipgloss brengt makkelijk aan. Zelf ben ik niet zo'n fan van al dat geplak, maar ja :$ Veder is dit een prima lipgloss!





De tweede vind ik ook super: 040 Hello, Darling!
In deze lipgloss zit wat meer glitter, hij is ook roze maar dan donkerder. Bevat iets minder pigment. Verder is hij qua aanbrengen gewoon hetzelfde ;) Perfect dus!
Ook een aanrader.


Links: 050 Naturally Pink
Rechts: 040 Hello, Darling!






xMieskuh



1 opmerking:

  1. mijn mening: korte beetje aparte reviews doe het wat langer en uitgebreider vertellen over een product

    BeantwoordenVerwijderen