Pagina's

donderdag 5 december 2013

Review - Catrice camouflage cream





Ik gebruik de camouflage cream van Catrice al een tijdje, en hij bevalt me zeer goed!
Het is een klein potje waar een creamy concealer in zit, dit vind ik handiger dan een coverstick. Deze concealer is namelijk heel erg zacht en creamy, dat is wat hem zo fijn maakt.




De concealer bevat 3 gram, en is 6 maanden houdbaar.
Prijs: €2,99


zonder make-up:



met de concealer:



Misschien komt het op de foto niet zo heel duidelijk over, maar echt; wow! Wat dekt deze concealer goed, als je wilt kun je er gewoon moedervlekken mee weghalen. De substantie is ook erg fijn om aan te brengen, ik doe dit gewoon met een brede kwast.

Eigenlijk hoef je helemaal geen faundation meer op te doen? wow.



+ punten:

- super fijn om aan te brengen
- dekt zeer goed
- goedkoop 
- blijft redelijk lang zitten

- punten

Eigenlijk heb ik helemaal geen minpunten :) Vergeleken met andere concealers van dezelfde prijs is deze gewoon geweldig.
Ik raad deze concealer echt aan!

xmieskuh










Geen opmerkingen:

Een reactie posten