Pagina's

vrijdag 27 december 2013

Favoriete muziek van het moment!


Hoi lieve lezers,
Muziek luisteren, wie doet het nou niet? Ik heb weer een hele lijst met favoriete nummers op dit moment. Het zijn echt niet de allemaal de aller nieuwste liedjes, maar gewoon de liedjes die ik op dit moment veel luister.




Oceaan - Racoon
Dit lied is gebruikt voor de film: "Mannenharten". Ondertussen kent iedereen dit lied wel denk ik. Ik vind de tekst heel mooi, en lekker mee zingbaar!


Wake me up - Bailey Madilyn
Dit lied ondekte ik een paar dagen geleden, wauw! Ik vond: "wake me up" van Avicii al mooi, maar de stem van Bailey is geweldig! Dit lied zet ik vaak op repeat! Ik kende Bailey Madilyn nog niet.



Beneath you beautiful - Labrinth
Dit lied kende ik al langer, ik vind de zang vooral heel mooi. Zeker een favoriet!



This is the last time - Keane
Dit is een best oud lied, maar het blijft mooi! Luister het sinds kort alweer best vaak. Oude muziek betekend geen slechte muziek! :)



What now - Rihanna
Rihanna kon natuurlijk niet missen in mijn favorieten van dit moment, haar nieuwe nummer: What now, is zeker een grote hit! Ook ik ben er fan van.

Dit waren alweer mijn favorieten van dit moment.
Bedankt voor het lezen!

xMieskuh









Geen opmerkingen:

Een reactie posten