Pagina's

vrijdag 10 januari 2014

Ooglook - Bruine smokey eyes



He!

Het leek me leuk om weer een keer een ooglook te plaatsen, maar niet in de vorm van een filmpje, maar gewoon een foto tutorial! Kijk en lees gerust verder.

Aller eerst maak je je oog helemaal goed schoon.


Breng een oogschaduw basis aan, dit zorgt ervoor dat de oogschaduw beter blijft zitten, en dat het pigment beter pakt. Ik gebruik de: I love stage oogschaduw basis van Essence


Breng nu een lichte oogschaduw kleur aan over je gehele ooglid.




Breng nu een iets donkerdere kleur bruin aan de buiten helft van het bewegend ooglid.



Met een hele donkere kleur bruin zet je een V en je ooghoek.


Deze blend je uit in de grease.



Deze kleur breng je ook aan onder je oog.


Om je oog groter te laten lijken maak je het in het midden van je ooglid nog wat lichter, en breng je de lichte kleur opnieuw een beetje aan.


Nu zet ik een eyeliner lijn, omdat ik het anders minder "af" vind.



En natuurlijk mascara, ik gebruik de: High defenition mascara van Essence



En dit is het resultaat! 
Bedankt voor het lezen, en bekijken!

xoxo Marlies!










1 opmerking: