Pagina's

maandag 25 februari 2013

#fashion - H&M nieuwe lente kleding









De lente kleding is er weer!
Natuurlijk heb ik al een paar leuke dingen gezien op de site van H&M.

Deze trui is rustig door het witte, maar heeft toch ook wat door de strepen!
Ik vind hem erg leuk. Hij is te verkrijgen in donker blauw, grijs en deze wit gestreepte
€19,95



Deze overhemdblouse vind ik super stoer, hij heeft geen mouwen, is dus lekker voor warm weer. Hij heeft glansende drukknopen en twee borstzakjes met klep en sluiting. Hij is verkrijgbaar in de kleuren denimblauw, grijs en deze licht denimblauw.
€19,95


Deze mouwloze top is super stoer! Aan de voorkant zitten strasaplicaties. Hij is verkrijgbaar in deze witte kleur en in een zwarte kleur, met een andere tekst namelijk: Trouble maker heart breaker.
€9,95


Deze overhemdblouse heeft een super leuke print vind ik. Hij is te verkrijgen groen en deze rode kleur. Op de schouders zitten leuke aplicaties. Hij heeft twee borstzakjes, bij de groene zitten hier ook nog platte studs op.
€29,95



Deze fijngebreide trui vind ik geweldig, ik houd van dipdye-effecten! Hij verkrijgbaar in een blauwe kleur en in deze licht roze (perzik) kleur. Deze vind ik echt tof!
€24,95


Deze broek is een keer wat anders, ik vind de print super mooi! Deze broek is denk ik goed te combineren met een rustige sweater of t-shirt. 
€24,95


Dit mouwloze blouse viel me eingelijk als eerste op. Ik vind hem zo schattig door de kleine goude studs. Achter heeft hij een rimpel patroontje. Hij is verkrijgbaar in een Taupe kleur in in deze witte kleur.
€14,95


Deze ketting zag ik bij de nieuwe accecoires staan. Ik vind hem heel chique maar ook gewoon leuk bij alles eingelijk. Ik vind de vorm erg tof!
€7,95


Ik ben enthousiast over de nieuwe kleding van de H&M. De foto's zijn allemaal van www.hm.com
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

 xMieskuh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten